FAQ

Veelgestelde Vragen​

Speciale Verzoeken

Na het kiezen van het juiste fotoalbum en kleur maak je het ontwerp helemaal zelf. In de editor kan je kiezen welke tekst je wil bedrukken en in welk lettertype. Wij bedrukken het fotoalbum precies als het opgegeven ontwerp en kleur.

Neem dan hier contact met ons op en we helpen als we kunnen. In de meeste gevallen kunnen we het aantal regels en kleur aanpassen naar wens.

Helaas bieden we geen cadeauverpakkingsservice, maar we voegen graag een cadeaubericht toe aan de verzendnota als je je bestelling rechtstreeks naar de ontvanger stuurt. Laat het ons weten in het vak 'speciale instructies' bij het afrekenen.

Verzenden van je bestelling

Niets! Onze verzendkosten zijn reeds inbegrepen in de bestelling. Voor landen buiten Nederland en België berekenen wij wel verzendkosten. Deze geven wij aan in de kassa na het invoeren van het adres.

De bestelling verwerken wij in onze eigen studio in Delden. De levertijd is 2-3 werkdagen. Zodra wij je bestelling verzonden hebben krijg je automatisch een e-mail met het track & trace nummer, zodat je de bestelling kan volgen. 

Wij verzenden alles binnen Nederland met pakketdienst PostNL en voor België, Duitsland en de overige EU landen via DPD pakketdienst.

Zodra wij je bestelling verzonden hebben krijg je automatisch een e-mail met het track & trace nummer, zodat je de bestelling kunt volgen. 

Problemen en klachten

Als je een gepersonaliseerd product hebt besteld, kunnen we helaas geen volledige terugbetaling aanbieden, tenzij je bestelling beschadigd of defect is. In sommige gevallen kunnen we echter een gedeeltelijke terugbetaling aanbieden als je het artikel naar ons terugstuurt. Dit is afhankelijk van het soort product en de staat waarin het zich bevindt. Neem hier contact met ons op en we zullen ons best doen om u te helpen.

Voor niet-gepersonaliseerde artikelen zoals fotolijm en fotohoekjes kan je de bestelling binnen 30 dagen na levering retourneren voor een volledige terugbetaling. Dit alleen zolang het product zich nog in de staat bevindt waarin het is verkocht. Meer informatie op onze retouren en garantiepagina.

Het spijt ons zeer als er een probleem is met je bestelling. Neem dan hier contact met ons op en laat ons weten wat er aan de hand is. Als we een fout hebben gemaakt zullen we je bestelling met spoed vervangen of je geld terugbetalen.

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als we je bestelling nog niet hebben afgedrukt, kunnen we dit eenvoudig voor je wijzigen. In het geval dat je bestelling al is afgedrukt of verzonden, zullen we ons best doen om je te helpen. Afhankelijk van het product en de manier waarop het is gemaakt, kunnen we het mogelijk demonteren en voor je wijzigen.

De kaft met de opdruk of het gepersonaliseerde kader worden met de hand gemaakt en kan iets afwijken van de gebruikte voorbeelden op internet.

Samenwerking

We zijn altijd geïnteresseerd in het zien van nieuwe kunstwerken. Als je denkt dat jou stijl zou passen bij onze producten, stuur dan een e-mail met enkele voorbeelden of een link naar je website. We komen zo snel mogelijk bij je terug.

Winkelwagen