Terugbetaal- en retourneringsbeleid

retourneren

Als je een gepersonaliseerd product hebt besteld, kunnen we helaas geen volledige terugbetaling aanbieden, tenzij je bestelling beschadigd of defect is. In sommige gevallen kunnen we echter een gedeeltelijke terugbetaling aanbieden als u het artikel naar ons terugstuurt. Dit is afhankelijk van het soort product en de staat waarin het zich bevindt. Neem hier contact met ons op en we zullen ons best doen om u te helpen.

Voor niet-gepersonaliseerde artikelen zoals wenskaarten, kunt u uw bestelling binnen 30 dagen na levering retourneren voor een volledige terugbetaling, zolang het product zich nog in de staat bevindt waarin het is verkocht. Neem hier contact op met je bestelnummer en we laten je weten waar je je retourzending naartoe moet sturen.

Om je product te retourneren, dien je deze te verzenden naar: {fysiek adres}.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je bestelling. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op {email} voor alle vragen omtrent retourneren.

Winkelwagen